مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 15:402018-10-17سياسي

دشمن به دنبال عوض کردن گرایش ها و خواسته های مردم است


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال تصرف مغز و قلب است تا مطالبات، گرایش ها و خواسته های مردم را عوض کند و راحت طلبی را جایگزین شهادت طلبی کند و ارزش ها از جنس پول شده و از جنس ایثار نباشد و در نهایت الگوها حضرت زهرا (س) نشود.

- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال تصرف مغز و قلب است تا مطالبات، گرایش ها و خواسته های مردم را عوض کند و راحت طلبی را جایگزین شهادت طلبی کند و ارزش ها از جنس پول شده و از جنس ایثار نباشد و در نهایت الگوها حضرت زهرا (س) نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در آیین معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پیامبر(ص) مسلمانان صدر اسلام را افرادی معرفی کرد که با تمام وجود برای اسلام مجاهدت کرده و رنج های بسیاری را تحمل کردند اما چه شد که همین مسلمانان در رکاب حضرت محمد (ص)، آرام آرام قاتل اسلام ناب شدند.

وی با بیان اینکه این مسلمانان فرزند رسول خدا را به شهادت رساندند و جشن گرفتند و چه شد که آن صحابه پاک خون فرزند رسول خدا را ریختند؟، افزود: این خطر در زمان حاضر نیز وجود دارد که سازندگان انقلاب بلای جان آن انقلاب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال عوض کردن گرایش ها و خواسته های مردم است

دشمن به دنبال عوض کردن گرایش ها و خواسته های مردم است