مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 15:102018-10-17اقتصادي

طرح های نیمه تمام دولتی به شرکت های دانش بنیان واگذار شود


امکانات دولتی موجود در قالب طرح های نیمه تمام و تسهیلات لازم در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت و ریالی از آن ها گرفته نخواهد شد.

- استاندار اصفهان گفت: امکانات دولتی موجود در قالب طرح های نیمه تمام و تسهیلات لازم در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت و ریالی از آن ها گرفته نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، محسن مهرعلیزاده در شصت و هفتمین جلسه شورای گفتوگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، اظهار کرد: خروج آمریکا از برجام و قصد دشمنان برای ایجاد بحران در کشور، بی نتیجه ماند و تابویی که در خصوص تحریم های جدید آمریکا در آبان ماه ایجاد شده بود با همراهی مردم از بین رفت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دولت و نظام در خدمت مردم هستند، افزود: این کشور پایه مستحکم و قدرت روزافزون دارد و خوشحالیم با حضور مردم ایران علیرغم فشارهایی که از بیرون به ما تحمیل می شود اقدامات خوبی صورت می گیرد.

وی افزود: مدیران اجرایی و صاحبان تجارت و کسب وکار باید با تمام دقت و قدرت در جهت ایستادگی در ایجاد استقلال و آرامش در جامعه کمک کنند تا از این دوره با سربلندی عبور کنیم.

مهرعلیزاده در ادامه به تبصره 19 قانون بودجه سال 97 در خصوص واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در استان اصفهان جوانان لایق، فعال و بااستعدادی در شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نیمه تمام دولتی به شرکت های دانش بنیان واگذار شود

طرح های نیمه تمام دولتی به شرکت های دانش بنیان واگذار شود