مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 14:402018-10-17بين الملل

تلاش آمریکا برای تحریم ایران و روسیه به بهانه مشارکت در بازسازی سوریه


شبکه ان بی سی به نقل از منابع آگاه گزارش داد: دولت آمریکا در حال تدوین یک استراتژی است که اجازه اعمال تحریم علیه شرکت های روسی و ایرانی به دلیل همکاری برای بازسازی سوریه را خواهد داد.

- تلاش آمریکا برای تحریم ایران و روسیه به بهانه مشارکت در بازسازی سوریه ایران و روسیه شبکه ان بی سی به نقل از منابع آگاه گزارش داد: دولت آمریکا در حال تدوین یک استراتژی است که اجازه اعمال تحریم علیه شرکت های روسی و ایرانی به دلیل همکاری برای بازسازی سوریه را خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه مطلع از این موضوع به شبکه ان بی سی گفته اند که دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در حال تدوین پیش نویس یک استراتژی است که اجازه می دهد این کشور علیه شرکت های ایرانی و روسی که در بازسازی سوریه پس از جنگ مشارکت دارند تحریم اعمال کند.

به گفته این منابع آگاه، این استراتژی بر تلاش های دیپلماتیک و سیاسی برای بیرون راندن ایران از سوریه از طریق اعمال فشار اقتصادی بر این کشور تاکید می کند.

تهدیدات این طرح مانع از کمک برای بازسازی در مناطقی خواهد شد که نیروهای ایرانی و روسی در آنجا حضور دارند و بعلاوه شرکت های این دو کشور را که با بازسازی سوریه همکاری می کنند هدف تحریم قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آمریکا برای تحریم ایران و روسیه به بهانه مشارکت در بازسازی سوریه

تلاش آمریکا برای تحریم ایران و روسیه به بهانه مشارکت در بازسازی سوریه