مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 14:162018-10-17سياسي

حجت الاسلام محبی، معاون جدید نهاد رهبری دانشگاه صنعتی کرمانشاه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه که با حضور علی اکبر اختری، ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه، - حجت الاسلام محبی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان معاون نهاد رهبری دانشگاه معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی کرمانشاه که با حضور علی اکبر اختری، ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه، هیأت رییسه و جمعی از مدیران و بسیج اساتید و دانشجویی در اتاق ریاست این دانشگاه برگزار شد، حجت الاسلام محبی به عنوان معاون نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی کرمانشاه معرفی گردید.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این مراسم رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه به بیان مطالبی در خصوص سابقه فعلی و گذشته دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان یک دانشگاه پیشرو در کشور، دستاورد های برجسته ای در تحول آموزش، پژوهش و فناوری کشور داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات پیش روی این دانشگاه، نبود خوابگاه است که امید می رود با حضور خیرین در آینده این مشکلات رفع گردد.

اختری در ادامه صحبت های خود کیفی سازی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تازه تأسیس بودن دانشگاه صنعتی کرمانشاه، انرژی ما بیشتر صرف ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محبی، معاون جدید نهاد رهبری دانشگاه صنعتی کرمانشاه شد

حجت الاسلام محبی، معاون جدید نهاد رهبری دانشگاه صنعتی کرمانشاه شد