مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 13:502018-10-17سياسي

سرنوشت 17 شهردار انقلابی تهران به کجا کشید؟


از بلدیه تا شهرداری تهران، از مهندس باشی تا دکتر نجفی.

سکانداران شهر چه سابقه و کوله باری داشتند که شهردار شدند؟ در شهرداری چه کردند؟ بعد از شهرداری به کجا رفتند و الان چه می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: برخی مراکز و سازمان های کشور خیزشگاهی مهم برای نیروهای سیاسی بوده است؛ از جمله این مراکز می توان به وزارتخانه ها، صدا و سیما، مجلس شورای اسلامی، دانشگاه ها، شهرداری تهران و.

اشاره کرد.

مهرماه و چهاردهمین روزش را به تهران اختصاص داده اند و بد نیست به همین بهانه آنهایی که در اداره تهران نقشی داشته اند را مرور کنیم.

از بلدیه تا شهرداری تهران، از مهندس باشی تا دکتر نجفی.

سکانداران شهر چه سابقه و کوله باری داشتند که شهردار شدند؟ در شهرداری چه کردند؟ بعد از شهرداری به کجا رفتند و الان چه می کنند؟ شهر تهران که از اواخر دوران قاجار رشد کالبدی اش آغاز شد و تا ابرکلانشهر امروز ادامه یافت، داستان پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

افراد مختلفی با توانمندی ها، تفکرات و وابستگی های فرهنگی و سیاسی مختلف از کمتر از یک ماه تا 144ماه این مسئولیت بزرگ را بر عهده گرفته اند که در این میان قالیباف با 144 ماه، سرتیپ آقاخان بوذرجمهری با 120 ماه و غلامرضا کرباسچی با 108 ماه از لحاظ زمان مدیریت شهری در رتبه اول تا سوم ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت 17 شهردار انقلابی تهران به کجا کشید؟

سرنوشت 17 شهردار انقلابی تهران به کجا کشید؟