مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 13:252018-10-17سياسي

اولویت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان گلستان


جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس، کلید وحدت در کشور بوده و به همه اقشار با هر گرایش و تفکر سیاسی و مذهبی تعلق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرسرتیپ محمد فهمیده قاسم زاده در مراسم معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان بیان کرد: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار همه توطئه ها و نقشه های خود را به کار بست تا انقلاب اسلامی را نابود کند.

وی افزود: برای همین جنگ 8 ساله ای را به ملت و انقلاب نوپای ایران تحمیل کردند، ملت ایران در آن شرایط سخت به الگویی نیاز داشت تا بتواند توطئه های استکبار را دفع کند، عصاره و جوهر تشیع به همراه مدیریت جهادی که در قالب حاکمیت دین، خردمندی، خطرپذیری و انقلابی گری معنا پیدا می کند، راهکار اصلی و اساسی بود.

ایثار، شجاعت و مردانگی جوانان این کشور سبب پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی شده است و عصاره جهاد، ایمان و اخلاصی که در 8 ساعت از روز عاشورا وجود داشت، توسط رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس به تصویر کشیده شد.

امیر فهمیده با بیان اینکه امام خمینی (ره) دکترین دفاعی جدیدی را پایه گذاری کرد، افزود: امام خمینی (ره) برای نخستین بار اندیشه تمدن اسلامی را مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان گلستان

اولویت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان گلستان