مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 12:502018-10-17بين الملل

گسترش فناوری تشخیص چهره در فرودگاههای آمریکا


اداره امنیت حمل و نقل آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد از فناوری تشخیص چهره در پروازهای داخلی خود استفاده کند.

- "اداره امنیت حمل و نقل آمریکا" در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد از فناوری تشخیص چهره در پروازهای داخلی خود استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، اخیرا فناوری تشخیص چهره، به معیار متداولی برای سنجش ایمنی در فرودگاه های آمریکا تبدیل شده است.

اداره امنیت حمل و نقل آمریکا (TSA)، برنامه خود را درباره نحوه به کارگیری سیستم های زیست سنجشی داده در فرودگاه های سراسر این کشور منتشر کرده است.

در این برنامه، فرودگاه از اسکن های اثر انگشت و تصویر چهره استفاده می کند؛ در نتیجه شاید مسافران در آینده به گذرنامه های خود نیازی نداشته باشند.

اداره امنیت حمل و نقل آمریکا قصد دارد در به کار بردن سیستم زیست سنجی ایمنی برای مسافران بین المللی، با اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا (CBP) همکاری کند.

دیوید پکسک (David Pekoske)، مدیر سازمان در بیانیه ای گفت: با وجود تهدیدات هواپیمایی که روزانه صورت می گیرند، ابداع نسل بعدی فناوری ایمنی، کار مهمی محسوب می شود.

با گسترش استفاده از زیست سنجی، اداره امنیت حمل و نقل آمریکا می تواند جایگاه خود را به عنوان یک رهبر جهانی در ایمنی هواپیمایی و استانداردهای ایمنی حمل و نقل جهانی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فناوری تشخیص چهره در فرودگاههای آمریکا

گسترش فناوری تشخیص چهره در فرودگاههای آمریکا