مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 12:202018-10-17فرهنگي

هزینه اختتامیه جشنواره سوره صرف آموزش شهرستان ها شود


مسئول دفتر طنز حوزه هنری کشور با اشاره به ضرورت حمایت از کارگاه های آموزشی شهرستان ها، گفت: هزینه های اختتامیه جشنواره سوره باید صرف برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرستان ها شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر فیض در کارگاه شعر شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره یزد، برگزاری این گونه کارگاه ها در شهرستان ها را ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب جشنواره می تواند تغییر ذهنیت شاعران و داستان نویسان شهرستانی نسبت به شعرا و نویسندگانی که در تهران فعالیت می کنند، باشد، این اتفاق نمی افتد مگر این که این دو قشر با هم روبه رو و هم صحبت شوند .

وی افزود: طبیعی است که در تهران اتفاق بهتری می افتد و اگر فرد توانمند باشد ممکن است اتفاق های خوبی برایش رخ دهد، البته کسانی هم هستند که آمده اند و موفق نبوده اند .

مسئول دفتر طنز حوزه هنری کشور جشنواره شعر و داستان جوان سوره و کارگاه های آموزشی آن را بهترین فرصت برای کشف و معرفی استعدادهای جوان دانست و گفت: آنها در این رویداد ادبی می توانند همدیگر را ببینند و با هم آشنا شوند، چه بسا شاعران و نویسندگان شهرستانی که از دور با آثار شاعران و نویسندگان مرکز نشین آشنا بوده و گاهی آثارشان را به عنوان سرمشق و الگو قرار داده اند و دوست داشتند مانند فلانی شعر یا داستان بگویند، ولی وقتی خودشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اختتامیه جشنواره سوره صرف آموزش شهرستان ها شود

هزینه اختتامیه جشنواره سوره صرف آموزش شهرستان ها شود