مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 12:152018-10-17اقتصادي

دادگاه علنی متهمان عرضه گندم نامرغوب در شیراز برگزار شد + عکس


جلسه رسیدگی به پرونده 11 متهم اخلال در نظام اقتصادی احتکار آرد و گندم، در شعبه ویژه بررسی جرائم مفسدین و اخلالگران اقتصادی در دادگاه انقلاب شهرستان شیراز برگزار شد.

- دادگاه علنی متهمان عرضه گندم نامرغوب در شیراز برگزار شد + عکس جلسه رسیدگی به پرونده 11 متهم اخلال در نظام اقتصادی احتکار آرد و گندم، در شعبه ویژه بررسی جرائم مفسدین و اخلالگران اقتصادی در دادگاه انقلاب شهرستان شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح چهارشنبه 25 مهر سومین پرونده اخلال در نظام اقتصادی، با 11 متهم به اخلال در بازار آرد و گندم، که اقدام به توزیع گندم ناخالص همراه با شن و ماسه می کردند، در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی شیراز، به ریاست قاضی سید محمود ساداتی و مستشاری قاضی علی فرهادی به شکل علنی برگزار شد .

در این جلسه و بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، سید محمود ساداتی رییس دادگاه با اشاره به علنی بودن این جلسه، با استناد به مفاد قانون تاکید کرد که انتشار نام و تصویر متهمان فاقد ممنوعیت قانونی است .

ساداتی خاطرنشان کرد که در این جلسه به اتهامات متهمان منوچهر پورفرد فرزند عبدالله، اسمعیل نصراللهی فرزند حمزه، حسن مزارعی فرزند شاه میرزا، مهدی رضایی فرزند رمضان، محمدهادی محمدی فرزند عباس، ناصر حسینی، عسکر براتی فرزند نادعلی، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه علنی متهمان عرضه گندم نامرغوب در شیراز برگزار شد + عکس

دادگاه علنی متهمان عرضه گندم نامرغوب در شیراز برگزار شد + عکس