مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 12:152018-10-17حوادث

شکارچیان حادثه پارک گلستان شناسایی شدند


رییس سازمان محیط زیست از شناسایی شکارچیان حادثه روز گذشته پارک گلستان که منجر به کشته و زخمی شدن دو تن از محیط بانان شد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته حدود ساعت یک بامداد، تعدادی شکارچی وارد پارک گلستان می شوند و هنگامی که با نورافکن دنبال شناسایی شکار خود بوده اند، دو محیط بان متوجه حضور آنان می شوند و آنها را دنبال می کنند، اما متاسفانه با شلیک شکارچیان یکی از محیط بانان شهید و دیگری زخمی می شود و مشخص نیست که زنده بماند یا خیر.

وی افزود: یکی از شکارچیان پیش از این نیز به دلیل شکار غیرمجاز بازداشت شده بود.

در حال حاضر نیز براساس اطلاعات به دست آمده به خراسان شمالی فرار کرده است و ما دنبال او هستیم و امیدواریم که تا پایان امروز بازداشت شود.

رییس سازمان محیط زیست در ادامه با اشاره به تصویب قانون حمایت از محیط بانان در کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کمیسیون قضایی مجلس لایحه ای در حمایت از محیط بانان تصویب شده که براساس آن قرار است مانند نیروهای انتظامی، محیط بانان نیز نظامی محسوب شوند.

کلانتری با بیان اینکه این لایحه هنوز در صحن مجلس مطرح نشده است، اظهار کرد: متاسفانه براساس قانون موجود، اگر محیط بانان به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان حادثه پارک گلستان شناسایی شدند

شکارچیان حادثه پارک گلستان شناسایی شدند