مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 11:552018-10-17اقتصادي

تلاش برای تولید کشتی های باری خودران بالا گرفت


شرکت خودروسازی رولزرویس قصد دارد به منظور توسعه فناوری خودران و بکارگیری آن در کشتی های باری، از تراشه های اینتل بهره ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت the verge، از آنجایی که این روزها فناوری خودروهای خودران از استقبال بی نظیری از سوی شهروندان و شرکت های فعال در صنعت خودروسازی برخوردار شده اند، حالا به نظر می رسد شرکت های بیشتری درصدد ورود به عرصه فناوری تولید و توسعه وسایل نقلیه خودران هستند و در این خصوص اعلام آمادگی کرده و از برنامه ریزی های خود در این خصوص سخن گفته اند.

شاید بسیاری از افراد نام شرکت رولزرویس را تنها بعنوان تولیدکننده خودروهای لوکس در جهان بشناسند، اما این شرکت در صنایع هواپیماسازی و دریایی نیز فعالیت های بسیار گسترده ای داشته و کارنامه درخشانی در این حوزه ها را به نام خود ثبت کرده است.

با توجه به توسعه فناوری خودران و افزایش استقبال عمومی از آن، حالا این شرکت بزرگ تصمیم گرفته است فناوری مذکور را به صنعت دریایی و کشتی های باری نیز تعمیم و گسترش دهد و بدین منظور با شرکت آمریکایی اینتل، توسعه دهنده و تولیدکننده تراشه های رایانه ای و مخابراتی اینتل، وارد همکاری شود و از این تراشه ها در ساخت و توسعه سیستم های راداری به کار رفته در کشتی های باری خودران استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تولید کشتی های باری خودران بالا گرفت

تلاش برای تولید کشتی های باری خودران بالا گرفت