مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 11:552018-10-17بين الملل

چرا ساعت اپل خاشقجی نمی تواند مدرک شکنجه و قتل او باشد؟


گزارش هایی انتشار یافته است مبنی براینکه جمال خاشقجی، روزنامه نگارمفقود شده سعودی که احتمال قتل او می رود، تمام اتفاقات داخل کنسولگری عربستان سعودی را روی ساعت اپل خود ضبط کرد.

- "گزارش هایی انتشار یافته است مبنی براینکه جمال خاشقجی، روزنامه نگارمفقود شده سعودی که احتمال قتل او می رود، تمام اتفاقات داخل کنسولگری عربستان سعودی را روی ساعت اپل خود ضبط کرد.

اما بنظر من بسیار غیرمحتمل است که ساعت اپل توانسته باشد این اطلاعات را ضبط کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روری کاتلان- جونز ، خبرنگار حوزه تکنولوژی بی بی سی نوشته است: این خبر اولین بار در روزنامه دیلی صباح ترکیه منتشر شد و در بسیاری دیگر از شبکه های خبری هم انعکاس یافت.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه صباح، جمال خاشقجی قبل از ورود به کنسولگری گزینه ضبط صدای ساعت خود را فعال کرده بود و در نتیجه تمام وقایع داخل کنسولگری از بازجویی، شکنجه تا قتل روی ساعت ضبط شد و به گوشی آی فون که بیرون از سفارت در دست نامزدش بود و به سرور اپل، آی کلاود Cloud انتقال یافت.

روزنامه صباح در ادامه نوشته است که حمله کنندگان به این روزنامه نگار پس از آن که متوجه ساعت او می شوند اول سعی می کنند که رمز او را با حدس و گمان پیدا کنند ولی بعد از ناکامی در استفاده از انگشتانش برای رمزگشایی، بعضی از فایل های ضبط شده را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ساعت اپل خاشقجی نمی تواند مدرک شکنجه و قتل او باشد؟

چرا ساعت اپل خاشقجی نمی تواند مدرک شکنجه و قتل او باشد؟