مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 11:052018-10-17سياسي

سجادی: گسترش همکاری های استانی زمینه ساز توسعه در روابط دو جانبه است


گاریک سرکیسیان استاندار آرارات جمهوری ارمنستان  با سیدکاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان در محل سفارت دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار سید کاظم سجادی با اشاره به سفر موفقیت آمیز سرکیسیان به استان گیلان، خواستار پیگیری و عملیاتی شدن توافقات صورت گرفته در سفر وی به استان گیلان شد و گسترش همکاری های استانی بین دو کشور به ویژه بین استان گیلان جمهوری اسلامی ایران و استان آرارات ارمنستان را زمینه ساز توسعه در روابط دوجانبه برشمرد.

سفیر کشورمان در ایروان همچنین با اشاره به سفر اخیر استاندار به استان گیلان و دیدار با استاندار و سایر مقامات این استان، خواستار توسعه همکاری های بین استانی در بخش های کشاورزی، دامپروری، پرورش ماهی و توسعه گردشگری شد.

گاریک سرکیسیان استاندار آرارات هم در این دیدار با تشکر از میزبانی گرم استاندار گیلان و استقبال از توسعه همکاری های استانی، ضمن دعوت از استاندار گیلان و رییس منطقه آزاد تجاری صنعتی، آمادگی خود را برای میزبانی از هیات استان گیلان در آینده نزدیک و اجرایی کردن توافقات صورت گرفته اعلام کرد.

همچنین در این دیدار، تجاری که از استان آرارات همراه استاندار به استان گیلان سفر کرده بودند نیز حضور داشتند و ضمن ابراز رضایت از انجام سفر آمادگی خود را برای توسعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: گسترش همکاری های استانی زمینه ساز توسعه در روابط دو جانبه است

سجادی: گسترش همکاری های استانی زمینه ساز توسعه در روابط دو جانبه است