مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 10:512018-10-17حوادث

هیچ جسدی از 66 جانباخته پرواز تهران-یاسوج با چهره قابل شناسایی نبود


مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ جسدی از 66 جانباخته سانحه سقوط هواپیمای ATR-72 با چهره قابل شناسایی نبود.

- ناگفته های سقوط هواپیمای ATR-72 هیچ جسدی از 66 جانباخته پرواز تهران-یاسوج با چهره قابل شناسایی نبود مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ جسدی از 66 جانباخته سانحه سقوط هواپیمای ATR-72 با چهره قابل شناسایی نبود.

کامروز امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص اقداماتی که پزشکی قانونی در طول چند ماه جست وجو و شناسایی 66 پیکر حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج صورت گرفت اظهار کرد: پزشکی قانونی 4 ماه به صورت آماده باش در این حادثه برای شناسایی پیکرها فعالیت داشت.

امینی افزود: روزی این بار سنگین از دوش ما برداشته شد که 4 ماه بعد از حادثه و با حضور دستگاه های مرتبط از جمله هلال احمر و ستاد بحران استان و معاون عمرانی استاندار، پایان عملیات اعلام شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان به استرس هایی که به او و همکارانش در طول مدت تشریح پیکرهای حادثه سقوط وارد شده بود اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی بررسی اجساد متلاشی شده، حجم تدارکات و همچنین فشارهایی که از سوی مردم و افکار عمومی وارد می شد و از سوی دیگر لزوم برخورد کاملا حساب شده در زمان حادثه به جهت اینکه خانواده های جانباختگان کمتر دچار آسیب شوند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جسدی از 66 جانباخته پرواز تهران-یاسوج با چهره قابل شناسایی نبود

هیچ جسدی از 66 جانباخته پرواز تهران-یاسوج با چهره قابل شناسایی نبود