مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 10:512018-10-17اجتماعي

کلنگ اجرای طرح آبخیزداری بند خاکی روستای «گندل گیلان» بروجرد به زمین زده شد


با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور کلنگ اجرای طرح آبخیزداری بند خاکی روستای «گندل گیلان» این شهرستان به زمین زده شد.

- با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کلنگ اجرای طرح آبخیزداری بند خاکی روستای گندل گیلان بروجرد به زمین زده شد با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور کلنگ اجرای طرح آبخیزداری بند خاکی روستای گندل گیلان این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، امشب و با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی کلنگ اجرای طرح آبخیزداری بند خاکی روستای گندل گیلان بروجرد به زمین زده شد.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان در این آیین گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه حدود 2 میلیارد تومان است.

مهرداد نجفی اظهار کرد: در راستای اجرای این پروژه و بر اساس برآوردهای اولیه 200 هکتار از اراضی مرتعی و کشاورزی منطقه زیر آب رفته و تحت پوشش باغات و کشت گیاهان داروی قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع این بند خاکی که هم اکنون در دست مشاور است، حدود 12 متر بوده و پس از پایان کار مطالعاتی وار  فاز اجرایی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان ادامه داد: در شهرستان بروجرد علاوه بر این پروژه و احداث طرح آبخیزداری روستای انگشته، اعتبار 520 میلیون تومانی برای منطقه آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ اجرای طرح آبخیزداری بند خاکی روستای «گندل گیلان» بروجرد به زمین زده شد

کلنگ اجرای طرح آبخیزداری بند خاکی روستای «گندل گیلان» بروجرد به زمین زده شد