مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 10:352018-10-17فرهنگي

انتشار کتاب های «ادبیات خفن» به همراه مجموعه داستان


کتاب های «داستان های ترسناک»، «داستان های ارواح و اشباح» و «داستان های پریان» از مجموعه «ادبیات خفن» و مجموعه داستان «دیدار با افلاتون در کافه ویونا» به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

- کتاب های داستان های ترسناک ، داستان های ارواح و اشباح و داستان های پریان از مجموعه ادبیات خفن و مجموعه داستان دیدار با افلاتون در کافه ویونا به تازگی راهی بازار کتاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه ادبیات خفن با عنوان های داستان های ترسناک (در 232 صفحه با قیمت 28هزار تومان)، داستان های ارواح و اشباح (در 236 صفحه با بهای 28 هزار تومان) و داستان های پریان (در 202 صفحه و با قیمت 24 هزار تومان) نوشته مایکل کاکس با ترجمه آرزو احمی با شمارگان 1000 نسخه در انتشارات پیدایش منتشر شده است.

هر کدام از این کتاب های شامل 10 داستان است.

در نوشته پشت جلد داستان های ترسناک می خوانیم: بزرگ ترین هیولاهای همه قرون و اعصار کدامند؟ می خواهید بدانید در میان هزاران داستان ترسناک کدام داستان ترسناک در جایگاه شماره یک قرار دارد؟ شاید یکی از این داستان ها باشد: سگ باسکرویل - آیا شرلوک هلمز می تواند خانواده باسکرویل را از نیش آن سگ اهریمنی نجات دهد؟ دراکولا - به ترنسیلوانیا سفر و با آن کنت نیش دندان ملاقات کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب های «ادبیات خفن» به همراه مجموعه داستان

انتشار کتاب های «ادبیات خفن» به همراه مجموعه داستان