مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 10:202018-10-17بين الملل

یک استاد دانشگاه: ترامپ در جامعه آمریکا جایگاهی ندارد


آمریکا قدرت نظامی خود را از دست داده و با هیاهو می خواهد ادراک حاکمان جهان را بر هم زند و ترامپ با ایجاد فضای جنگی قصد فروش اسلحه بدون ورود به جنگ را دارد و اساساً توان جنگ ندارد چرا که تجارت هم به او این را آموخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین روزبه، استاد دانشگاه در خصوص اختلاف و تنش در دولت ترامپ اظهار کرد: به نظر می رسد آقای ترامپ برآمده از وضعیت خاصی در جامعه آمریکاست و تقاضاهای جدی در بین مردم آمریکا وجود داشت .

در دوره ترامپ بحران بدهی ها بسیار جدی شده و نتوانستند از فضای اقتصادی خارج شوند.

وی به استعفاهای پیاپی در کاخ سفید اشاره کرد و افزود: اقتصاد در آمریکا موقعیت فرسایشی دارد و امروز آمریکا دیگر قدرت بلامنازع اقتصادی جهان نیست و بدهی های آمریکا بیشتر از 21.

5 تریلیون دلار شده و تعارض های جدی در جامعه آمریکا رخ داده است.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: هم اکنون اکثریت نخبگان هر دو حزب در آمریکا با مواضع ترامپ مشکل جدی دارند و از سالهای دور هم پیش بینی به سرآمدن قرن آمریکا را کرده بودند و امروز جمهوری خواه ها و دموکرات ها مشکلات جدی با ترامپ دارند.

روزبه در بخشی از سخنانش در یک برنامه تلویزیونی به ایجاد قدرت یک جریان و حکمرانی آن به دیگر جریان ها پرداخت و افزود: بخش دیگر فرآیندی است که از نظر ویژگی های فردی و روانشناختی شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استاد دانشگاه: ترامپ در جامعه آمریکا جایگاهی ندارد

یک استاد دانشگاه: ترامپ در جامعه آمریکا جایگاهی ندارد