مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 09:112018-10-17دانش

رشته های جدید دانشگاهی در مراکز آموزش عالی گرمسار در دستور کار قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در جلسه شورای آموزش عالی گرمسار با حضور وزیر علوم، - رشته های جدید دانشگاهی در مراکز آموزش عالی گرمسار تاسیس می شود نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: رشته های جدید دانشگاهی در راستای توسعه آموزش عالی در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی گرمسار راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در جلسه شورای آموزش عالی گرمسار با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کابینه دوازدهم با بیان اینکه گرمسار دارای ظرفیت های خوبی برای توسعه دانشگاهی است، بیان داشت: ایجاد شهرک دانشگاهی در گرمسار یکی از اولویت های مهم و اساسی ما در این شهرستان به شمار می رود.

وی بابیان اینکه گرمسار ظرفیت مطلوبی برای سرریز جمعیت کلان شهر تهران دارد، افزود: تأسیس پردیس دانشگاه های مادر در گرمسار و پذیرش دانشجو در این شهرستان یکی از برنامه های مهمی است که پیگیری می شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی رونق اقتصادی و ایجاد توسعه پایدار در گرمسار را از مهم ترین مزایای تحقق این هدف برشمرد و گفت: گرمسار به عنوان یک شهر ریل پایه و نزدیکی به تهران می تواند نقطه عطفی برای رشد و توسعه ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های جدید دانشگاهی در مراکز آموزش عالی گرمسار در دستور کار قرار دارد

رشته های جدید دانشگاهی در مراکز آموزش عالی گرمسار در دستور کار قرار دارد