مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 20:452018-10-16اجتماعي

راه اندازی 3 انجمن علمی جدید در دانشگاه پیام نور


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: در سال تحصیلی جدید سه انجمن علمی شامل انجمن علمی نهج البلاغه، انجمن علمی کارآفرین و انجمن علمی آموزش محیط زیست را در دانشگاه های پیام نور کشور راه اندازی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هادی امین ناجی امروز(24 مهر) در حاشیه برگزاری بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور به میزبانی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه یکی از سیاست های اصلی دانشگاه پیام نور برگزاری جشنواره های فرهنگی در استان های آسیب دیده از جنگ تحمیلی است، اظهارکرد: در این راستا، از ابتدای امسال تاکنون دوجشنواره مهم کشوری را در استان های مرزی غرب کشور که مردم آن سختی زیادی در جنگ دیده اند، برگزار کردیم.

وی باتاکید براینکه نظام توجه ویژه ای به استان های آ یب دیده از جنگ در کشور دارد، ادامه داد: بابرگزاری این جشنواره ها در استان های متاثر از جنگ تحمیلی می خواهیم مردم آنها، تجربیات خود را از جنگ به نسل های جدید دانشگاهی انتقال دهند.

معاون دانشگاه پیام نور به زلزله بزرگ سال گذشته کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: امیدواریم حضور فرهنگی 31 استان کشور در کرمانشاه به تسکین آلام و امیدآفرینی میان مردم زلزله زده این استان کمک کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 انجمن علمی جدید در دانشگاه پیام نور

راه اندازی 3 انجمن علمی جدید در دانشگاه پیام نور