مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 18:062018-10-16سياسي

دستاوردهای مسابقات سراسری قرآن کریم از زبان مدیرکل اوقاف استان مرکزی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی رمز موفقیت در برپایی مسابقات و برنامه های قرآنی را ایجاد شور و هیجان و انگیزه در دل جوانان و نوجوانان می داند.

- به بهانه پایان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن صورت گرفت دستاوردهای مسابقات سراسری قرآن کریم از زبان مدیرکل اوقاف استان مرکزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی رمز موفقیت در برپایی مسابقات و برنامه های قرآنی را ایجاد شور و هیجان و انگیزه در دل جوانان و نوجوانان می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از 10 مهرماه تا 23 مهر ماه در حالی در اراک برگزار شد که قاریان و نخبگان قرآنی در 2 گروه خواهران و برادران در رشته های مختلف حفظ، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، معارف به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مراسم افتتاح مسابقات سه شنبه دهم مهرماه جاری در محل برگزاری مسابقات در کوه نور اراک با حضور مقامات کشور و استانی  برگزار شد.

  این دوره از مسابقات با حضور 500 شرکت کننده از سراسر کشور در رشته های معارف، تفسیر، احادیث و سایر رشته های قرآنی، حفظ 5جزء، 10جزء، 15و20 جزء و نیز حفظ کل قرآن برگزار و چهار گروه از شرکت کنندگان برادر از روزهای دهم تا شانزدهم و  دو گروه از خواهران از روزهای شانزدهم تا بیست و سوم مهرماه با هم به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای مسابقات سراسری قرآن کریم از زبان مدیرکل اوقاف استان مرکزی

دستاوردهای مسابقات سراسری قرآن کریم از زبان مدیرکل اوقاف استان مرکزی