مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 18:062018-10-16دانش

ستاد توسعه علوم از توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی حوزه علوم شناختی حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این فراخوان، خرید تجهیزات خارجی مورد حمایت قرار نمی گیرد و همچنین توسعه محصولات شناختی به همراه فناوری ها و تجهیزات مورد استفاده در پژوهش .

- ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در راستای اهداف و سیاست های راهبردی دومین فراخوان سال جاری حمایت از طرح های پژوهشی خود را منتشر کرد تا از پژوهش های پایه، کاربردی و توسعه فناوری پشتیبانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این فراخوان، خرید تجهیزات خارجی مورد حمایت قرار نمی گیرد و همچنین توسعه محصولات شناختی به همراه فناوری ها و تجهیزات مورد استفاده در پژوهش های شناختی در اولویت قرار دارد.

شورای پژوهشی ستاد در دومین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در سال جاری، بر اساس تحلیل طرح های دریافتی نتایج داوری، اطلاعات و تجارب کسب شده از تعامل با جامعه علمی کشور، رسیدن به دستاورد های کاربردی در راستای اولویت ها را در برنامه قرار داده است.

دریافت طرح های پژوهشی در دومین فراخوان سال جاری ستاد توسعه علوم شناختی در دو دسته الف و ب انجام می شود، به طوری که طرح های دسته الف برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد توسعه علوم از توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی حوزه علوم شناختی حمایت می کند

ستاد توسعه علوم از توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی حوزه علوم شناختی حمایت می کند