مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 16:252018-10-16بين الملل

عربستان به اقدامی متهم شده است که پیش تر نظیر آن را به ایران نسبت می داده است


نشریه آمریکایی آتلانتیک در مقاله ای در رابطه با ناپدید شدن جمال خاشقجی نوشت که عربستان با دست داشتن در ناپدید شدن خبرنگار مخالف عرب، حال به اقداماتی متهم شده که پیش تر نظیر آن ها را به ایران نسبت می داده است.

- خاشقجی نشریه آمریکایی آتلانتیک در مقاله ای در رابطه با ناپدید شدن جمال خاشقجی نوشت که عربستان با دست داشتن در ناپدید شدن خبرنگار مخالف عرب، حال به اقداماتی متهم شده که پیش تر نظیر آن ها را به ایران نسبت می داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه آمریکایی آتلانتیک در بخش هایی از مقاله ای که درباره ناپدید شدن ناگهانی جمال خاشقجی تهیه کرده است، نوشت: زمانی که دولت ترامپ درباره مجازاتی سخت برای کشوری در خاورمیانه صحبت می کند، تمامی نگاه ها به سوی ایران بازمی گردد؛ اما با تمامی این اوصاف این حرف ترامپ در روز یکشنبه گریبان عربستان سعودی را گرفت.

رییس جمهور دونالد ترامپ اعلام کرده است که اگر تحقیقات نشان دهد که دولت عربستان در ناپدیدی جمال خاشقجی، خبرنگار مخالف عرب، دست داشته باشد، مجازات سختی را تحمیل آن کشور خواهد کرد.

حال ادعا می شود که عربستان مرتکب کاری شده است که عموما ایران را به آن متهم می کرده است.

در ادامه این مقاله آمده است: پوشش خبری ایران از مسئله ناپدید شدن جمال خاشقجی بیشتر بر روابط حاکم میان ترکیه و عربستان تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان به اقدامی متهم شده است که پیش تر نظیر آن را به ایران نسبت می داده است

عربستان به اقدامی متهم شده است که پیش تر نظیر آن را به ایران نسبت می داده است