مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 16:212018-10-16سياسي

دانشگاه شهید باهنر کرمان به سخنرانی حسن عباسی مجوز نداد


محمدی کیا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه سخنرانی حسن عباسی در این دانشگاه گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان از لغو سخنرانی حسن عباسی در این دانشگاه خبر داد.

محمدی کیا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه سخنرانی حسن عباسی در این دانشگاه گفت: این مراسم به دلیل عدم اجازه مسئولان در این دانشگاه برگزار نمی شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در اتحادیه انجمن های دانش آموزی کرمان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور دانشجویان و دانش آموزان امروز سه شنبه 24 مهرماه ساعت 16 برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در رابطه با موضوع این سخنرانی گفت: این سخنرانی در رابطه با موضوع زندگی دوم جامعه دوم و همچنین فضای مجازی و چشم اندازه آینده ایران در سال 1404 است.

محمدی کیا در رابطه با عدم اجازه حضور حسن عباسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در رابطه با این موضوع قبل از شروع مراسم نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه نیز سخنرانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید باهنر کرمان به سخنرانی حسن عباسی مجوز نداد

دانشگاه شهید باهنر کرمان به سخنرانی حسن عباسی مجوز نداد