مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 16:152018-10-16اقتصادي

تمام محصولات ثبت نامی برای آبان ماه در مهر تحویل متقاضیان می شود


متقاضیانی که زمان دریافت محصولات مورد نیازشان در طرح ملی پیش فروش لوازم خانگی را آبان ماه تعیین کرده اند، محصولات خود را از امروز در 14 استان کشور تحویل خواهند گرفت.

- مدیرعامل شرکت اسنوا اعلام کرد: متقاضیانی که زمان دریافت محصولات مورد نیازشان در طرح ملی پیش فروش لوازم خانگی را آبان ماه تعیین کرده اند، محصولات خود را از امروز در 14 استان کشور تحویل خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، امین منانی مدیرعامل شرکت اسنوا با بیان اینکه تعهد تحویل محصولات بر عهده این شرکت است، گفت: طرح پیش فروش لوازم خانگی هم اکنون در حال اجراست و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

وی همچنین با تشریح جزییات ثبت نام مردم در طرح پیش فروش لوازم خانگی اظهار داشت: بیشترین ثبت نام برای پیش خرید محصولات لوازم خانگی، در تهران و سپس به ترتیب در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز انجام گرفته است.

منانی با اشاره به گستره سنی بیشترین خریداران لوازم خانگی در طرح پیش فروش، بیان کرد: 35 درصد خریداران در این طرح بین 25 تا 34 سال سن داشتند و سپس افراد بین 18 تا 24 سال نیز بیشترین شرکت کنندگان در ثبت نام طرح پیش فروش لوازم خانگی بوده اند.

مدیرعامل شرکت اسنوا سپس تصریح کرد: 61 درصد از متقاضیان از طریق گوشی تلفن همراه، 36 درصد از طریق رایانه و 3 درصد نیز از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محصولات ثبت نامی برای آبان ماه در مهر تحویل متقاضیان می شود

تمام محصولات ثبت نامی برای آبان ماه در مهر تحویل متقاضیان می شود