مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 15:552018-10-16اجتماعي

تکالیف مهارتی جایگزین مشق شب شود


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم در کلاس هایی که تراکم 16 تا 25 دانش آموز دارند، معلمان به جای مشق شب، تکالیف مهارتی به دانش آموزان بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده صبح امروز (سه شنبه، 24 مهر) در آیین افتتاح دبستان شهید محمدطاها اقدامی از شهدای حمله تروریستی 31شهریور در اهواز، در خصوص اهداف سفرش به استان خوزستان اظهار کرد: سفر به استان خوزستان بهانه ای برای تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر معلمان، همکاران فرهنگی و مقامات استان خوزستان برای آموزش و پرورش این استان است.

وی با بیان اینکه پوشش صد درصدی پیش دبستانی در این استان با حمایت های استاندار خوزستان تحقق پیدا کرد، افزود: در بازدیدی که روز گذشته از مناطق عشایری و صعب العبور لالی داشتیم، شاهد حضور پررنگ و گسترده نوآموزان عشایری در کلاس پیش دبستانی بودیم که این امر بسیار ارزشمند است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: به یاری خدا و همت مردم عزیز امروز شاهد افتتاح مدرسه ای به نام شهید خردسال حادثه تروریسی اهواز، شهید محمدطاها اقدامی هستیم؛ این مدرسه سند ماندگاری است که اثبات می کند ملت مقاوم ما همیشه قدردان ایثار فرزندان عزیزش است و تروریست ها هرگز قادر نخواهند بود اراده این ملت را برای داشتن استقلال و ایرانی آباد به بند بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکالیف مهارتی جایگزین مشق شب شود

تکالیف مهارتی جایگزین مشق شب شود