مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:362018-10-16دانش

17 دانشجوی نابینادر 5 رشته دانشگاه کردستان تحصیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ عرفان سلیمی، دبیر انجمن نابینایان دانشگاه کردستان خطاب قرار دادن دانشجویان نابینا به روشندل را اشتباه دانست و گفت: - 17 دانشجوی نابینا در 5 رشته دانشگاه کردستان تحصیل می کنند دبیر انجمن نابینایان دانشگاه کردستان گفت: در حال حاضر 17 دانشجوی نابینا در دانشگاه کردستان در حال تحصیل بوده که از این تعداد سه دانشجو پسر و 14 دانشجو دختر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان سلیمی، دبیر انجمن نابینایان دانشگاه کردستان خطاب قرار دادن دانشجویان نابینا به روشندل را اشتباه دانست و گفت: این رویکرد بدان خاطر است که نابینایی امری بدیهی است و امکان بروز آن برای هر شخصی وجود دارد، بنابراین نباید نابینایان را با عناوین دیگری خطاب کرد.

وی افزود: در حال حاضر 17 دانشجوی نابینا در دانشگاه کردستان در حال تحصیل بوده که از این تعداد سه دانشجو پسر و 14 دانشجو دختر هستند.

دبیر انجمن نابینایان دانشگاه کردستان گفت: دانشجویان نابینا دانشگاه کردستان در رشته های ادبیات فارسی، ادبیات عرب، حقوق، فقه و حقوق و زبان خارجه مشغول به تحصیل هستند.

وی با ذکر اینکه تمامی دانشجویان نابینا دانشگاه کردستان به طور کامل بینایی خود را از دست داده اند، تصریح کرد: این امر به مانعی برای دانشجویان نابینای دانشگاه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 دانشجوی نابینادر 5 رشته دانشگاه کردستان تحصیل می کنند

17 دانشجوی نابینادر 5 رشته دانشگاه کردستان تحصیل می کنند