مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:402018-10-16اقتصادي

بزرگترین بیلبورد های شهر تهران: لطفا گران نخرید


تبلیغات محیطی همواره یکی از گران ترین روشهای تبلیغاتی برای شرکت هاست که به دلیل هزینه های بالای آنها بیشتر توسط کمپانی های بزرگ و معتبر استفاده می شود.

- اما در سالهای اخیر با رونق کسب و کارهای اینترنتی شاهد تبلیغات این دسته از کسب و کارها روی بیلبوردهای شهرهای بزرگ مانند تهران می باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، هر چند امروزه با فراگیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی بخش زیادی از تبلیغات به سمت آنها انتقال پیدا کرده است اما همچنان تبلیغات محیطی جایگاه خود را در روشهای تبلیغاتی حفظ کرده است.

در این بین تبلیغات روی بزرگترین بیلبورد های شهری اگر بتواند پیام مناسبی را به مخاطبان خود انتقال دهد، بی شک اثربخشی بالایی خواهد داشت.

اما یکی از تبلیغات بیلبوردی جدید که امروز در اکثر بیلبیوردهای اصلی شهر تهران به وضوح قابل مشاهده است، مربوط به کمپین لطفا گران نخرید فروشگاه اینترنتی زنبیل می باشد.

این بیلبوردها علاوه بر طراحی حرفه ای که به سرعت توجه مخاطب را به خود جذب می کنند، با تکیه بر مزیت رقابتی این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی، پیامی واضح را به مخاطبان خود انتقال می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بیلبورد های شهر تهران: لطفا گران نخرید

بزرگترین بیلبورد های شهر تهران: لطفا گران نخرید