مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:402018-10-16فرهنگي

تاکید بر اجرای آثار هنری شاخص در استان ها


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اشاره به اجرای اپرای عاشورا در بابل بر ایجاد زمینه و فرصت برای اجرای آثار هنری شاخص در استان ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،محمود شالویی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان مازندران گفت: از سویی برای حضور و اجرا گروههای هنری استان در تهران تلاش می شود و از سوی دیگر برای اینکه شهروندان استان نیز از آثار ارزشمند تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی بهره مند شوند تلاش می کنیم فرصت هایی را برای اجرای آثاری در استان فراهم کنیم.

استان مازندارن ظرفیت های فراوانی در زمینه های مختلف هنری دارد و همچنین اشتیاق و زمینه های مناسبی نیز برای اجرای برنامه های هنری در استان وجود دارد که می بایست از این فرصت ها و ظرفیت به نحو مناسب استفاده کرد.

او در ادامه گفت: اپرای عروسکی عاشورا به کارگردانی بهروز غریب پور از نظر تم و اجرا اثر ارزشمندی است که تاکنون مورد توجه قرار گرفته است و قطعا در مازندران نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

اپرای عروسکی عاشورا به کارگردانی بهروز غریب پور در شهر بابل استان مازندران اجرا می شود.

اپرای عاشورا که تاکنون اجراهایی در تهران و ایتالیا، فرانسه و لهستان داشته است برای نخستین بار در یکی از استان های کشور اجرا می شود و از 25 تا 27 مهرماه جاری در بابل اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اجرای آثار هنری شاخص در استان ها

تاکید بر اجرای آثار هنری شاخص در استان ها