مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:302018-10-16اقتصادي

پذیرایی 87 موکب کرمانشاهی ها از زوار اربعین


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: اربعین امسال 72 موکب شناسنامه دار در سطح استان و 15 موکب نیز در داخل کشور عراق پذیرای زوار اربعین خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بهمن صحرایی در نشست خبری که امروز (24 مهر) برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و برنامه های ویژه ای که برای این ایام وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون 72 موکب در سطح استان شناسنامه دار شده و پذیرایی از زوار اربعین را بر عهده دارند.

به گفته این مسئول، تعداد موکب های امسال استان نسبت به سال قبل حدود 40 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه صلاحیت این موکب ها در بخش های مختلف بررسی و در نهایت مجوز فعالیت به آنها داده شده است، افزود: موکب های بدون مجوز به هیچ عنوان حق فعالیت نخواهند داشت.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه این موکب ها از مسیر کنگاور تا حمیل در سطح استان پراکنده هستند، یادآوری کرد: بنا داشتیم تعدادی از موکب ها در مسیر مرز خسروی تا آن سوی مرز نیز مستقر شوند که چون به احتمال زیاد مرز خسروی امسال هم باز نخواهد شد، فعلا موکبی در این مسیر نداریم.

صحرایی خاطرنشان کرد: هر ساله تعدادی از موکب های مربوط به کرمانشاهیان در مسیر نجف تا کربلا برقرار می شود که امسال 15 موکب دیگر را نیز در این بخش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی 87 موکب کرمانشاهی ها از زوار اربعین

پذیرایی 87 موکب کرمانشاهی ها از زوار اربعین