مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:202018-10-16بين الملل

تمهید هندی ها برای پوشش کاهش خرید نفت از ایران


مقامات هندی اظهار کردند شرکت هایی مانند ایندین اویل در قراردادهای خرید سالانه نفت خام از کشورهایی مانند عربستان سعودی و عراق گزینه ای برای خرید بیشتر دارند که احتمالا برای جبران عرضه کمتر از سوی ایران خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بیزنس استاندارد، هند قراردادی برای واردات حدود 25 میلیون تن نفت خام از ایران در سال مالی 2019-2018 (آوریل 2018 تا مارس 2019) داشت که بالاتر از 22.

6 میلیون تن در سال مالی 2018-2017 بود.

یک مقام ارشد در یک پالایشگاه دولتی هند گفت: ما گزینه خرید حجم بیشتر از تمامی تامین کنندگان نفت خود داریم که در هر زمانی از سال می تواند دریافت شود و برای جبران کاهش خرید از ایران به دلیل تحریم های آمریکا علیه تهران، کافی خواهد بود.

هند که سومین مصرف کننده بزرگ نفت جهان است، بیش از 80 درصد از نیازهای نفتی خود را از طریق واردات، تامین می کند.

ایران سومین صادرکننده بزرگ نفت به هند پس از عراق و عربستان بوده و حدود 10 درصد از نیازهای انرژی این کشور را برآورده می کند.

اما تحریم های آمریکا علیه صنعت نفت ایران که از چهارم نوامبر اجرایی می شود، تمامی مسیرهای پرداخت به ایران را مسدود خواهد کرد.

مقامات هندی اظهار کرده اند عرضه از سوی ایران تا پایان ماه مشکلی نخواهد داشت و تنها پنج ماه از زمان قرارداد عرضه می ماند و خرید کمتر از ایران می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهید هندی ها برای پوشش کاهش خرید نفت از ایران

تمهید هندی ها برای پوشش کاهش خرید نفت از ایران