مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:152018-10-16سياسي

بار اصلی مراسم اربعین بر دوش مردم است


امروز وضعیت مرزها در زمینه های حمل و نقل، پشتیبانی و سایر زمینه ها با چهار سال گذشته قابل مقایسه نیست و فعالیت های بسیار خوبی شکل گرفته است.

- وزیرکشور اظهار کرد: امروز وضعیت مرزها در زمینه های حمل و نقل، پشتیبانی و سایر زمینه ها با چهار سال گذشته قابل مقایسه نیست و فعالیت های بسیار خوبی شکل گرفته است.

عبدالرضا رحمانی فضلی به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران و بررسی شرایط این گذرگاه مرزی، وارد ایلام شده بود، در نشست ستاد اربعین حضور یافت و با تشکر از همه کسانی که برای برگزاری مراسم اربعین تلاش می کنند، اظهار کرد: کار برای اربعین امسال از یک هفته بعد از اربعین سال گذشته شروع شده است و وضعیت امسال بسیار بسیار خوب است و امروز شرایط طوری است که می توان برگزاری مراسم اربعین را به سازمان حج و زیارت واگذار کنیم.

وزیر کشور همچنین به یگان های مختلف از جمله همه نیروهای نظامی، ستاد و بسیج، جمعیت هلال احمر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، وزارت امور خارجه، سفارتخانه ایران در عراق تشکر کرد و گفت : کارهای بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است و اربعین امروز به موضوعی جهانی تبدیل شده است و برای ما عزت آفرین است.

وزارت ارشاد، رسانه های جهانی را برای انعکاس همایش باشکوه اربعین بسیج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار اصلی مراسم اربعین بر دوش مردم است

بار اصلی مراسم اربعین بر دوش مردم است