مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:152018-10-16اجتماعي

100 نفر در جاده های یزد کشته شدند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3000 نفر در تصادفات جاده ای استان یزد مجروح و 101 نفر کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن صادقیان در همایش فرهنگ ترافیکی با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی درارتقای فرهنگ ترافیکی، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از حوادث رانندگی که منجر به فوت و یا جراحت می شوند ناشی از یک سهل انگاری کوچک و قابل پیشگیری است.

وی، عدم رعایت حقوق دیگران و انجام حرکات نمایشی را یکی دیگر از دلایل بروز تصادف و تحمیل شدن بار ترافیکی به شهر دانست و افزود: یکی از اصلی ترین دلایل افزایش معلولیت ها، تصادفات مختلف در محورهای درون و برون شهری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به این که تصادفات درون شهری و برون شهری به لحاظ نوع و تعداد تلفات با یکدیگر تفاوت دارند، گفت: متاسفانه همه ساله در حوادث جاده ای تعداد زیادی از هموطنانمان را از دست می دهیم و تعداد بیشتری دچار مجروحیت هایی می شوند که در برخی موارد فرد تا پایان عمر امکان حرکت را از دست می دهد.

صادقیان با اشاره به این که طی سال های گذشته اقدامات بسیاری در حوزه زیرساختی و فرهنگ سازی برای کاهش میزان تصادفات انجام شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 101 نفر در تصادفات جاده ای استان یزد جتن خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 نفر در جاده های یزد کشته شدند

100 نفر در جاده های یزد کشته شدند