مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:152018-10-16سياسي

امیرعبداللهیان: ایران و روسیه پیش قراولان مبارزه با تروریسم در منطقه هستند


دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با اشاره به اینکه تهران از ثبات و امنیت پایدار منطقه قویاً حمایت می کند، گفت: بی ثباتی در منطقه به ضرر همه کشورها خواهد بود و باید با راه حل های سیاسی، - امنیت و آرامش به منطقه بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران با حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان با تأکید بر همکاری های پارلمانی ایران و روسیه گفت: همکاری های پارلمانی، پشتوانه مهمی برای توسعه روابط دوستانه دو کشور است و مجلس شورای اسلامی برای حمایت و ارتقای سطح مناسبات دو کشور اهمیت خاصی قائل است.

امیرعبداللهیان همکاری های چندجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و روسیه را با اهمیت خواند و با اشاره به افزایش همکاری کمیسیون های مجالس دو کشور تصریح کرد: روابط تهران و مسکو در مناسبات منطقه ای و گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف حائز اهمیت است و تعاملات دو کشور در حوزه های مختلف از طریق مناسبات پارلمانی و کمیسیون های مجالس دو کشور تقویت می شود.

وی تصریح کرد: ایران و روسیه درباره مسائل منطقه، تشریک مساعی دارند؛ چنانکه این همکاری در سوریه توانست وضعیت بحرانی آن کشور را در بستر مناسبی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ایران و روسیه پیش قراولان مبارزه با تروریسم در منطقه هستند

امیرعبداللهیان: ایران و روسیه پیش قراولان مبارزه با تروریسم در منطقه هستند