مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 12:502018-10-16اقتصادي

شکستگی مداوم خط آب غدیر و اختلال در آبرسانی آبادان و خرمشهر


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به تعمیر خط دوم طرح آبرسانی غدیر در روز گذشته گفت: تا 24 ساعت آینده EC آب در آبادان و خرمشهر کمتر از 2هزار میکروموس بر سانتیمتر خواهد شد و به حالت نرمال می رسد.

- مهرداد قنواتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بهبود وضعیت کیفی آب شهرهای خرمشهر و آبادان اظهار کرد: در روز یکشنبه شاهد بروز شکستگی در خط دوم طرح آبرسانی غدیر بودیم و این مساله باعث شد تا آب شهرستان های آبادان و خرمشهر با مشکل مواجه شود.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های انجام گرفته، شکستگی ایجاد شده در خط دوم طرح آبرسانی غدیر، روز گذشته به صورت کامل تعمیر شد و اکنون شرایط آب رو به بهبود است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان این که EC آب در آبادان و خرمشهر تقریبا بر روی حالت نرمال قرار دارد، تصریح کرد: کیفیت آب در شهرستان های آبادان و خرمشهر شرایط بهتری پیدا کرده است و با گذشت زمان نیز بهتر می شود.

قنواتی با اشاره به این که یکی از مشکلات شوری آب در آبادان و خرمشهر EC بالای آب در رودخانه بهمنشیر است، عنوان کرد: تا 24 ساعت آینده EC آب در آبادان و خرمشهر کمتر از 2هزار میکروموس بر سانتیمتر خواهد شد و به حالت نرمال می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی مداوم خط آب غدیر و اختلال در آبرسانی آبادان و خرمشهر

شکستگی مداوم خط آب غدیر و اختلال در آبرسانی آبادان و خرمشهر