مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 12:502018-10-16اقتصادي

عرضه نفت در بورس، یک هفته قبل از شروع تحریم ها


بالاخره بعد از فراز و نشیب های فراوان ظاهرا مسئولان بازار سرمایه و صنعت نفت به تفاهم رسیدند که ششم آبان ماه، درست یک هفته قبل از شروع تحریم های یک جانبه آمریکا، - نفت خام در بورس انرژی عرضه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از حرف و حدیث های بسیار درباره عرضه نفت خام در بورس، در نهایت بورس انرژی امروز در اطلاعیه ای اعلام کرده که ششم آبان امسال، نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین المللی بورس انرژی عرضه می شود.

مدتی است سران سه قوه با عرضه نفت خام در بورس موافقت کرده اند.

عرضه نفت از زمانی که بحث تحریم های یکجانبه آمریکا مطرح شد برای چندمین بار در تاریخ بورس مورد توجه گرفت، اما این بار با هدف دور زدن تحریم های نفتی؛ موضوعی که بسیاری به آن نقد دارند و معتقدند عرضه نفت در بورس نمی تواند موجب دور زدن تحریم ها شود، قرار است انجام شود.

امروز نیز بیژن نامدار زنگنه با اشاره به عرضه نفت خام در بورس، گفته که باید بررسی کرد که بورس چگونه با صنعت نفت کار خواهد کرد.

این که نفت خام را در بورس عرضه کنیم، حرف خوبی است، اما صدها مسئله کوچک در این بین وجود دارد که باید حل شود که کسی اگر در این معامله شرکت می کند، باید بداند در یک معامله بدون ابهام شرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه نفت در بورس، یک هفته قبل از شروع تحریم ها

عرضه نفت در بورس، یک هفته قبل از شروع تحریم ها