مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 12:402018-10-16اقتصادي

رشد 11 درصدی عملکرد وزارت رفاه در سال جاری


مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد11 درصدی عملکرد وزارت رفاه در سال جاری خبر داد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نسبت به سال گذشته از بیشترین رشد در بین سازمان های تابعه برخوردار بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا شریعت در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن 17 شهریور این وزارتخانه برگزار شد گفت: در راستای اجرای مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه های اجرایی ملزم به استقرار نظام مدیریت عملکرد مشتمل بر ارزیابی عملکرد سازمان، مدیران و کارمندان، برنامه های سنجش و ارزیابی عملکرد و میزان بهره وری در واحدهای خود بوده و باید ضمن تهیه گزارش های نوبه ای و منظم، نتایج حاصل را به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه کنند.

وی افزود: استقرار نظام مدیریت عملکرد و سنجش میزان موفقیت دستگاه ها در اجرای برنامه ها، یکی از مهمترین ابزارهای توسعه سازمان ها است و فرصتی فراهم می آورد تا عملکرد دستگاه های اجرایی در فضای سالم رقابتی بر اساس الگوهای روز آمد مدیریتی ارزیابی شوند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نتایج حاصل از ارزیابی به عمل آمده در سال 1396 از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، بیانگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی عملکرد وزارت رفاه در سال جاری

رشد 11 درصدی عملکرد وزارت رفاه در سال جاری