مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 12:252018-10-16بين الملل

پمپئو: ترامپ به دنبال اعمال بیشترین فشار بر ایران است


وزیر امور خارجه آمریکا در یادداشتی درباره استراتژی دولت این کشور برای مقابله با ایران و کره شمالی مدعی شد: دیپلماسی و تعامل از جنبه های مهم دیپلماسی رییس جمهور ترامپ است و او نمی خواهد در خاورمیانه وارد جنگی دیگر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پمپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا در یادداشت خود در نشریه فارین افرز با عنوان مقابله با ایران نوشت که پس از پایان جنگ سرد یکی از اصلی ترین تهدیدات علیه امنیت آمریکایی ها و متحدان و شرکای این کشور دولت هایی همچون ایران و کره شمالی بودند که برخلاف ممنوعیت های بین المللی به دنبال دستیابی به تسلیحات هسته ای هستند.

پمپئو با بیان این ادعا که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مانع از آن چه جاه طلبی های هسته ای ایران خواند، نشده است مدعی شد: این توافق در ازا منابع مالی فراوانی را در اختیار ایران قرار داد که از آن برای حمایت از انواع فعالیت های تروریستی در خاورمیانه استفاده کرده است، کشوری که همچنان به دنبال صادر کردن انقلاب خود به خارج است.

وی در ادامه به تشریح استراتژی دونالد ترامپ، رییس جمهور کشورش برای مقابله با ایران و کره شمالی پرداخت و با تکرار ادعاهای خود نوشت: امروز هم ایران و هم کره شمالی اخطار گرفتند که آمریکا اجازه نخواهد داد رفتارهای بی ثبات کننده آنها بدون مقابله باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو: ترامپ به دنبال اعمال بیشترین فشار بر ایران است

پمپئو: ترامپ به دنبال اعمال بیشترین فشار بر ایران است