مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 11:252018-10-16بين الملل

تقویت احتمال قتل رکن آبادی با ماجرای خاشقجی


ماجرای جمال خاشقجی و قتل فجیع او در کنسولگری عربستان در استانبول باعث شده تا واقعیت حاکم در دربار فعلی سعودی برای تمام جهان آشکار شود؛ اینکه یک رژیم، - یک روزنامه نگار را صرفا به دلیل انتقاد در کنسولگری خود کشته، مثله و سربه نیست کرده، از آن اقداماتی است که تنها از قبیله سعودی سر می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز با این مقدمه، گفت وگوی خود با دکتر مرتضی رکن آبادی برادر شهید غنضفر رکن آبادی را منتشر کرده است که گزیده آن را در ادامه می خوانید.

در جریان فاجعه منا که نزدیک به 500 نفر از هموطنان ایرانی ما به شهادت رسیدند، دکتر غضنفر رکن آبادی سفیر ایران در لبنان نیز به شهادت رسید: شما پیش تر گفته بودید برادرتان در حادثه ازدحام در منا شهید نشده، بلکه ربوده شده و در بیرون از فضای منا به شهادت رسیده است و به همین علت سعودی ها برای پاک کردن آثار جرم، مغز و اندام های داخلی او را پیش از تحویل پیکر وی به خانواده اش از بدنش خارج کرده بودند.

درباره این موضوع به یافته های دیگری هم رسیده اید که لازم باشد بیان کنید؟ آنچه امروز درباره خاشقجی رخ داده است تحلیل ها و سناریوهای مطرح شده درباره شهید دکتر رکن آبادی را به واقعیت و حقیقت نزدیک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت احتمال قتل رکن آبادی با ماجرای خاشقجی

تقویت احتمال قتل رکن آبادی با ماجرای خاشقجی