مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 11:112018-10-16سياسي

700 عملیات بمب افکن های هوشمند سپاه علیه داعش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ششمین نشست مسئولان سیاسی رده های نیرو های مسلح مستقر در استان های تهران و البرز به میزبانی نیروی هوافضای سپاه برگزار شد و سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده این نیرو در این مراسم به تشریح توانمندی ها و دستاورد های آفندی .

- وی به چند نمونه از عملیات های موشکی این نیرو بر روی مواضع دشمن هم اشاره کرد و گفت: در جنوب شرق کشور عوامل ضد انقلاب 14 نفر از نیرو های سپاه را به شهادت رسانده بودند و نیروی زمینی سپاه محل اختفای سرکرده این گروهک را رصد کرده بود که دو خانه در فاصله 70 کیلومتری از مرز ایران در یک روستا و کنار مسجد واقع شده بود.

موشک های ما برای برد 250 تا 300 کیلومتری ساخته شده بود؛ لذا بر اساس تعهدی که داده بودیم، برد موشک را تنظیم و فقط آن دو خانه را منهدم و نفرات آنجا را به درک واصل کردیم و هیچ خسارتی به روستا و مسجد آن وارد نشد.

فقط داعشی ها را می زنیمفرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه افزود: پس از جنایت داعشی ها در تهران و حمله به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان، آمادگی خود را برای گرفتن انتقام خون شهدا از مزدوران وهابی اعلام کردیم، شرایط مهیا شد، سردار جعفری گفتند رهبر معظم انقلاب نگران صدمه به مردم دیرالزور سوریه هستند، ما به ایشان اطمینان دادیم که فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 عملیات بمب افکن های هوشمند سپاه علیه داعش

700 عملیات بمب افکن های هوشمند سپاه علیه داعش