مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 11:052018-10-16سياسي

اعطای گواهی نامه فنی به شرکت کنندگان سمینار دریایی


دبیر بخش سمینارهای آموزشی و سخنرانی های علمی جشنواره دریا مسیر پیشرفت، اعلام کرد: شرکت کنندگانی که در بخش سمینارهای آموزشی و سخنرانی های علمی جشنواره دریا مسیر پیشرفت شرکت کنند گواهی نامه فنی الکترونیکی و فیزیکی دریافت می کنند.

- دبیر بخش سمینارهای آموزشی و سخنرانی های علمی جشنواره دریا مسیر پیشرفت، اعلام کرد: شرکت کنندگانی که در بخش سمینارهای آموزشی و سخنرانی های علمی جشنواره "دریا مسیر پیشرفت" شرکت کنند گواهی نامه فنی الکترونیکی و فیزیکی دریافت می کنند.

اسماعیل مسعودی در گفت وگو با ایسنا، برگزاری این جشنواره را بستری برای ارائه توانمندی های پژوهشی دانشگاه ها، صنایع و شرکت های دانش بنیان دریایی دانست و ادامه داد: عرصه دریایی در کشور مغفول مانده که یکی از دلایل آن عدم آگاهی، آموزش و اطلاع رسانی کافی در این حوزه است.

مسعودی با اشاره به ظرفیت های بالای کشور و دانشگاه ها در حوزه دریایی، اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت به فعلیت نرسیده است و اگر مدیران اجرایی کشور در حوزه دریایی توجه بیشتری داشته باشند قطعاً توسعه بیشتری در بخش های مختلف رخ می دهد.

دبیر بخش کارگاه ها و سخنرانی های علمی جشنواره دریا مسیر پیشرفت با تاکید بر اینکه دانشجویان دریایی کشور استقبال بی نظیری از این برنامه های آموزشی دارند، خاطر نشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای گواهی نامه فنی به شرکت کنندگان سمینار دریایی

اعطای گواهی نامه فنی به شرکت کنندگان سمینار دریایی