مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 11:012018-10-16دانش

انتشار مقالات مشترک میان دانشگاه حماء سوریه و صنعتی امیر کبیر


مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به بازدید هیاتی از دانشگاه حماءاز دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: این دانشگاه علاوه بر همکاری های علمی با درخواست انتشار مقالات مشترک را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشکاه صنعتی امیر کییر، امیر گلرو مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه هیات 20 نفره از دانشگاه حماء سوریه از دانشگاه صنعتی امیر کبیر بازدید کردند، گفت: این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی و با تعدادتقریبا 100 عضو هیات علمی و 17 هزار و 500 دانشجو است.

وی ادامه داد: در بازدید این هیات، حوزه هایی چون مهندسی کامپیوتر و مهندسی پزشکی را از جمله زمینه هایی نام بردند که امکان همکاری میان دو دانشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هیات سوری علاقه مند به همکاری مشترک در حوزه آموزش الکترونیکی داشتند، خاطر نشان کرد: سیستم آموزش الکترونیکی در این دانشگاه سوری موجود است از این رو علاقه مند نسبت به همگاری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این حوزه بودند.

گلرو انتشار مقالات مشترک را از دیگر زمینه های همکاری میان این دو دانشگاه عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر آن جذب دانشجویان سوریه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر از دیگر زمینه های پیشنهادی این هیات بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مقالات مشترک میان دانشگاه حماء سوریه و صنعتی امیر کبیر

انتشار مقالات مشترک میان دانشگاه حماء سوریه و صنعتی امیر کبیر