مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 10:452018-10-16اقتصادي

مرغ های همدان گرسنه نیستند


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه مرغ های استان گرسنه نیستند، گفت: در مهرماه امسال 18 درصد از نیاز ذرت و 29 درصد از نیاز سویای واحدهای پرورش طیور استان برطرف شد و مرغ ها گرسنه نماندند.

- محمد نظرپور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در اوایل سال به علت تغییر نرخ ارز واردات نهاده ها با مشکل مواجه شد، اظهار کرد: با اختصاص ارز 4200 تومانی به واردکنندگان نهاده ها مشکل تأمین نهاده های دامداران و مرغداران برطرف شد اما با اعتصاب کامیون داران در مهرماه نیز با مشکل مواجه شدیم.

وی افزود: خوشبختانه با تخصیص سویا و ذرت طی 3 مرحله مشکل تأمین نهاده واحدهای دام و طیور برطرف شد به طوریکه در مهرماه 1638 تن ذرت و 1351 تن کنجاله سویا به واحدهای دام و طیور استان اختصاص داده شد.

وی با تأکید بر اینکه ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخایری استراتژیک است، یادآور شد: قرار نیست 100 درصد نهاده ها را این شرکت تأمین کند بلکه ذخایر این شرکت استراتژیک بوده و در مواقع ضروری آزادسازی می‎شود.

نظرپور ادامه داد: 18 درصد از نیاز ذرت و 29 درصد از نیاز کنجاله سویای واحدهای دام و طیور استان از ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام تأمین شد و مابقی توسط خود دامداران و مرغداران خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ های همدان گرسنه نیستند

مرغ های همدان گرسنه نیستند