مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 10:002018-10-16اقتصادي

چینی ها بر روی چه پروژه هایی در مازندران خرج می کنند؟


معاون اقتصادی استانداری جیانگ شی چین گفت: تسریع در اجرای پروژه پالایشگاه مازندران از سوی شرکتهای چینی در دست اجرا است و باید با سرعت دنبال شود و کمک برای تکمیل پالایشگاه مازندران انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ون یانگ پنگ، در نخستین روز سفر دو روزه خود به مازندران و در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و برخی مدیران دستگاه های اجرایی مازندران در استانداری این استان، با بیان اینکه آمادگی برای تعامل و گسترش مناسبات با مازندران وجود دارد خواستار حمایت های لازم از سوی مسئولان دو منطقه در این بخش شد و گفت: به جهت فراهم بودن شرایط برای سرمایه گذاری در مازندران و گیلان، نمایندگانی از گروه های تجاری و اقتصادی برای بررسی و پایش مسائل به این استان سفر کرده اند.

وی با اشاره به وجود 4000 کیلومتر راه آهن در استان جیانگ شی چین، آن را فرصتی مناسب برای توسعه و گسترش سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: شرایط برای همکاری و تعامل بیشتر بین استان های ایران و چین آماده است و باید از این فرصت استفاده کرد.

معاون اقتصادی استانداری جیانگ شی چین با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهای استراتژیک منطقه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: ساخت تجهیزات پروژه های زباله سوز از دیگر موارد برای توسعه سرمایه گذاری است و تاکنون نسبت به سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چینی ها بر روی چه پروژه هایی در مازندران خرج می کنند؟

چینی ها بر روی چه پروژه هایی در مازندران خرج می کنند؟