مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 06:362018-10-16ورزشي

استقبال سرد مسؤولان از قهرمان گیلانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا در لنگرود + عکس


عصر امروز مراسم استقبال از قهرمان گیلانی رقابت های وزنه برداری بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور کم رنگ مسئولان شهری و استانی در لنگرود برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، مراسم استقبال از سامان رضی پاراوزنه بردار گیلانی و دارنده مدال برنز دسته منفی 107 کیلوگرم بازی های آسیایی جاکارتا با حضور کم رنگ مسئولان شهری و استانی برگزار شد، در این مراسم رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود، رییس بهزیستی لنگرود، خانواده ورزشکار و جمعی از دوستان و هواداران وی حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود با اشاره به کسب دو مدال توسط ورزشکاران لنگرود دربازی های پاراآسیایی جاکارتا به خبرنگار فارس اظهار کرد: مهری فلاحی به همراه تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان موفق به کسب مدال نقره و سامان رضی در رشته وزنه برداری موفق به کسب مدال برنز دربازی های پاراآسیایی جاکارتا شدند که هر دو از نمایندگان لنگرود در تیم ملی بودند.

ناصر شهدی بابیان اینکه ورزشکاران گیلانی موفق به کسب سه مدال دربازی های پاراآسیایی جاکارتا شدند افزود: هشت ورزشکار از استان گیلان در قالب تیم های ملی کشورمان در رشته های والیبال نشسته بانوان و مردان، دوومیدانی، دوچرخه سواری، تیراندازی و بوچیا به جاکارتا اعزام شده که ورزشکاران لنگرودی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سرد مسؤولان از قهرمان گیلانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا در لنگرود + عکس

استقبال سرد مسؤولان از قهرمان گیلانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا در لنگرود + عکس