مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 06:362018-10-16سياسي

حقوق بنده حدود 3 میلیون تومان است/ عاشورایی بودن به معنای انقلابی ماندن است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بنده فیش حقوقی ندارم، استاد بازنشسته دانشگاه هستم که حدود 2 تا 3 میلیون تومان حقوق دریافت می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در همایش عاشورایی می مانیم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در سالن شهدای گمنام مجموعه فرهنگی این دانشگاه برگزار شد؛ گفت: نکته قابل توجه این است که قبل از اینکه عاشورایی بمانیم عاشورایی شویم، سقف عاشورایی شدن سقف آسانی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با طرح این پرسش که چگونه می توان عاشورایی شد؟؛ ادامه داد: عاشورا یک انقلاب و زمینه ساز این انقلاب امام حسین(ع) بود که مدیریت اجرایی آن را سیدالشهدا بر عهده داشتند و رهبری نهادینه سازی آن را امام چهارم، حضرت زین العابدین(ع) بر عهده داشتند.

وی با بیان این موضوع که عاشورایی یعنی انقلابی و خود عاشورایی شدن به معنای انقلابی شدن است؛ تصریح کرد: ما ابتدا باید عاشورایی شویم تا در نهایت عاشورایی باقی بمانیم.

آیت الله علم الهدی ضمن اشاره به این موضوع که ماهیت حرکت امام حسین(ع) بر افراد روشن نبود؛ خاطرنشان کرد: در مقابل ماهیت حرکت امام حسین(ع) دو پندار وجود داشت برخی تصور می کردند که ایشان در اندیشه کنار زدن خلیفه و گرفتن قدرت است و برخی دیگر در این تصور بودند که ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بنده حدود 3 میلیون تومان است/ عاشورایی بودن به معنای انقلابی ماندن است

حقوق بنده حدود 3 میلیون تومان است/ عاشورایی بودن به معنای انقلابی ماندن است