مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 21:412018-10-15سياسي

«اربعین» قوام دهنده هویت فراگیر اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی اربعین میراث معنوی مشترک ملل جهان اسلام به همت بنیاد ایرانشناسی و با همکاری هیأت اندیشه ورز معاونت بانوان ستاد اربعین و با حمایت معنوی کمیسیون ملی یونسکو- ایران در تالار محتشم بنیاد ایرانشناسی .

- معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اربعین قوام دهنده فرهنگ و هویت فراگیر اسلامی است، گفت: اربعین میراث جلوه گری فداکاری برای عقیده مقدس و ثابت قدم در مقابل طاغوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی اربعین میراث معنوی مشترک ملل جهان اسلام به همت بنیاد ایرانشناسی و با همکاری هیأت اندیشه ورز معاونت بانوان ستاد اربعین و با حمایت معنوی کمیسیون ملی یونسکو- ایران در تالار محتشم بنیاد ایرانشناسی و با حضور جمعی از پژوهشگران و متخصصان حوزوی، میراث فرهنگی ناملموس و فرهنگ و هویت اسلامی امروز (دوشنبه 23 مهر ماه) برگزار شد.

*فقهی زاده: اربعین قوام دهنده هویت فراگیر اسلامی است عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اربعین را قوام دهنده فرهنگ و هویت فراگیر اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اربعین بزرگداشت مقدس ترین واقعه تاریخ شیعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اربعین» قوام دهنده هویت فراگیر اسلامی است

«اربعین» قوام دهنده هویت فراگیر اسلامی است