مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 19:062018-10-15سياسي

دولت ها تعریفی از مفهوم شعارهایشان ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد خوش چهره، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران امروز در نشست رانت که با حضور مستخدمین حسینی و حجت الاسلام مصباحی مقدم، - عضو مجمع تشخیص مصلحت در نشست رانت گفت: دولت های مختلف دستاورد هایی را داشته اند، اما در عین حال با اختلالاتی نیز مواجه بوده اند مثلا یکی تابلوی عدالت و یکی تابلوی تدبیر و امید را در دست داشته اند بی آنکه تعریفی از این مفاهیم ارائه داده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد خوش چهره، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران امروز در نشست رانت که با حضور مستخدمین حسینی و حجت الاسلام مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دولت های مختلف دستاورد هایی را داشته اند، اما در عین حال با اختلالاتی نیز مواجه بوده اند مثلا یکی تابلوی عدالت و یکی تابلوی تدبیر و امید را در دست داشته اند بی آنکه تعریفی از این مفاهیم ارائه داده باشند.

وی افزود: هدف از عدالت قسط و عدل بوده و این همواره آرزوی بشر بوده است، اما خیلی از دیکتاتور ها به اسم عدالت پدر ملت خود را درآوردند.

خوش چهره با بیان اینکه قرینه قرار دادن شفافیت و رانت جای بحث دارد، تصریح کرد: اگر شفافیت سلامت باشد با این وجود مجموعه ای که شفافیت نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ها تعریفی از مفهوم شعارهایشان ندارند

دولت ها تعریفی از مفهوم شعارهایشان ندارند