مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 17:402018-10-15اقتصادي

تمامی داروهای موردنیاز بیمارستان ها خریداری و ذخیره شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی دو ماه گذشته در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بالغ بر 100 میلیارد تومان داروهای حیاتی و موردنیاز بیمارستان ها را برای ماه های آتی خریداری و ذخیره کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدحسین بحرینی ظهر امروز 23 مهرماه در آیین افتتاح بخش MRI بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر که در محل سالن همایش های فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه تمام سازمان ها از سرمایه دارترین تا امپریالیسم کشورها و از سویی سوسیالیست ترین آن ها که به مردم خدمات می‎دهند رو پای خود هستند و ادامه فعالیت می‎دهند، اظهار کرد: در تمام کشورها تنها دو سازمان و نهاد آموزش و پرورش و بخش سلامت هستند که هرگز قادر نیستند بدون کمک سایر سازمان های دولتی و مردم روی پای خود بایستند.

وی با بیان اینکه راه اندازی دستگاه ام ار آی در کاشمر کار بسیار بزرگی است، به وضعیت مرکز نیمه تمام شهر ریوش اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم که تمام توان مجموعه استان را برای به نتیجه رساندن این پروژه به کار بریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: تلاش می کنیم با همکاری مسئولان شهرستان و نماینده مردم منطقه ترشیز تمامی پروژه های نیمه کاره شهرستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن را هرچه زودتر به نتیجه برسانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی داروهای موردنیاز بیمارستان ها خریداری و ذخیره شده است

تمامی داروهای موردنیاز بیمارستان ها خریداری و ذخیره شده است