مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 16:252018-10-15دانش

همکاری های مراکز آموزشی و واحدهای صنعتی وزارت نفت توسعه می یابد


همزمان با بیست و دومین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، تفاهم نامه همکاری انجام دوره های فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی با حضور معاون اول رییس جمهور امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در راستای تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی با جامعه و صنعت در همه حوزه های علمی و همچنین عملیاتی کردن یافته های اعضای هیات علمی و آشنایی آنها با نیازهای واقعی صنعت و جامعه، تفاهم نامه همکاری انجام دوره های فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور امضا شد.

این تفاهم نامه شامل فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی با وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت نفت با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می شود.

اهداف این تفاهم نامه به این شرح است: - کمک به افزایش شناخت اعضای هیات علمی دانشگاه/ پژوهشگاه از فضای کار، تولید و صنعت - تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه همکاری های علمی و پژوهشی بین مراکز آموزشی و واحدهای صنعتی وزارت نفت - استفاده مفید و موثر از امکانات آزمایشگاهی و تجهیزات واحدهای صنعتی وزارت نفت - جهت دهی به تحقیقات دانشگاهی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های مراکز آموزشی و واحدهای صنعتی وزارت نفت توسعه می یابد

همکاری های مراکز آموزشی و واحدهای صنعتی وزارت نفت توسعه می یابد