مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 15:512018-10-15اقتصادي

رفع کم آبی اصفهان با اجرای پروژه های هفت گانه


پروژه های هفت گانه برای رفع مشکل کم آبی استان اصفهان با شعار «احیای زاینده رود، نجات گاوخونی و بقای اصفهان»در دستور کار قرار دارد که احیای تالاب گاوخونی به ظرفیت 60 میلیون متر مکعب یکی از پروژه ها است.

- استاندار اصفهان گفت: پروژه های هفت گانه برای رفع مشکل کم آبی استان اصفهان با شعار احیای زاینده رود، نجات گاوخونی و بقای اصفهان در دستور کار قرار دارد که احیای تالاب گاوخونی به ظرفیت 60 میلیون متر مکعب یکی از پروژه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، محسن مهرعلیزاده ظهر امروز در مراسم افتتاح خط تولید و شماره گذاری موتورسیکلت های برقی کویر موتور در شهرک صنعتی رازی شهرضا با بیان این که در استان اصفهان انجام کارهای بزرگ امکان پذیر است، اظهار داشت: از زمان حضور در استانداری اصفهان در تلاش هستیم تا مشکلات و موانع صنعت گران و تولیدکنندگان را برطرف کنیم.

وی با بیان این که یک میلیون و 200 هزار دستگاه موتورسیکلت در استان اصفهان تردد می کنند، افزود: بیش از 35 درصد آلودگی شهرها ناشی از تردد وسایل نقلیه است و استفاده از موتورسیکلت های برقی  یکی از اقدامات لازم برای کاهش آلایندگی است.

استاندار اصفهان با بیان این که موتورسیکلت ها نقش مهمی در آلودگی هوا دارند، گفت: یکی از برنامه های استانداری اصفهان در سه سال آینده کاهش تردد 400 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کم آبی اصفهان با اجرای پروژه های هفت گانه

رفع کم آبی اصفهان با اجرای پروژه های هفت گانه